خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

۲,۰۰۰ بازديد

خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد https://hydoc.ir/خون-مطهر-شهدا-حقانیت-جمهوری-اسلامی-را-ب/ https://hydoc.ir/خون-مطهر-شهدا-حقانیت-جمهوری-اسلامی-را-ب/#respond Thu, 23 Sep 2021 12:33:22 0000 رسانه عمومی https://hydoc.ir/خون-مطهر-شهدا-حقانیت-جمهوری-اسلامی-را-ب/

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت بزرگداشت شهدا و شاهدان امنیت مقدس ، فرمودند: خون مقدس قاتلان حق دولت اسلامی را در تاریخ اعلام کرد. به گزارش سلام دکتر ، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز شهدا و ایثارگران ، امنیت مقدس که ظهر امروز (پنجشنبه) توسط حجت الاسلام و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت بزرگداشت شهدا و شاهدان امنیت مقدس ، فرمودند: خون مقدس قاتلان حق دولت اسلامی را در تاریخ اعلام کرد.

به گزارش سلام دکتر ، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز شهدا و ایثارگران ، امنیت مقدس که ظهر امروز (پنجشنبه) توسط حجت الاسلام و المسلمین شکری نماینده ارشد در امور ایثارگران و امور ایثارگران قرائت شد. بنیاد ، در تهران به شرح زیر است:

به نام خدا

هفته مقدس با نام ها و خاطرات کاهنان اعظم مزین شده است. بیعت صادقانه آنها و قاتلان دیگر به ایران پیروزی بخشیده است و خون مقدس آنها در طول تاریخ حقوق جمهوری اسلامی را مطالبه کرده است.

این درس بزرگی از آن نمونه های ایثار است. هرجا تلاش واقعی وجود دارد ، پیروزی و سربلندی وجود دارد.

و ایران هرگز این بنای بزرگ را به یاد خدا فراموش نخواهد کرد.

درود بر شهود و قاتلان و همه شاهدان و رهبر آنها امام روح الله.

سید علی خامنه ای

1 اکتبر 1400

پایان پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

https://hydoc.ir/خون-مطهر-شهدا-حقانیت-جمهوری-اسلامی-را-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.