نذر خون مردم خراسان رضوی در روز اربعین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۱۵۸ بازديد

نذر خون مردم خراسان رضوی در روز اربعین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/09/نذر-خون-مردم-خراسان-رضوی-در-روز-اربعین/ Sat, 25 Sep 2021 09:16:14 0000 عمومی https://www.titr-news.ir/2021/09/نذر-خون-مردم-خراسان-رضوی-در-روز-اربعین/ حجت الاسلام مرتضی همتفر در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ایام اربعین اظهار داشت: روزانه چهل نفر برای زیارت از خانه های خود به این مکان مقدس می روند. اشاره به توسعه فرهنگ ایثار در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع).پ)وی افزود: برنامه بعدی اربین «خون خون» است …

حجت الاسلام مرتضی همتفر در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ایام اربعین اظهار داشت: روزانه چهل نفر برای زیارت از خانه های خود به این مکان مقدس می روند.

اشاره به توسعه فرهنگ ایثار در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع).پ)وی افزود: برنامه بعدی اربین «خون خون» است که با هماهنگی سازمان انتقال خون ، 18 مکان مهم و مهم که مراسم اربین برای این سازمان برگزار می شود را معرفی کرده است.

خراسان رضوی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با اشاره به دغدغه های موجود برای سلامت مردم از ایجاد پایگاه های سیار واکسیناسیون در روز سوم خبر داد و گفت: تخته جمعیت بزرگتر و بزرگتر سرپایی ، مراکز واکسیناسیون برای خدمت به مردم ایجاد می شود.

شرکت کرد تخته مذهبی و شهرداری مشهد در فضایی شهری به مناسبت اربین اعلام کرد و گفت: با هم تخته سایت مذهبی و شهرداری مشهد از میدان فردوسی تا حرم امام رضا (ع) ایجاد شده است تا عاشقانی که در این مسیرها قدم می زنند از فضای لازم لذت ببرند.

همتی فر با بیان اینکه دو رویداد محوری در مشهد برگزار می شود ، گفت: با کمک چندین تشکل مذهبی مرکزی در مشهد ، در خیابان های امام رضا (ع) و تبریسی ، برنامه ای مشابه ناهار عاشورا برگزار می شود. ایجاد فضای لازم برای این مراسم نیز برگزار شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.