نگرش متفاوت زنان و مردان نسبت به پیامدهای پاندمی کرونا

۲,۲۱۷ بازديد

نگرش متفاوت زنان و مردان نسبت به پیامدهای پاندمی کرونا https://hydoc.ir/نگرش-متفاوت-زنان-و-مردان-نسبت-به-پیامده/ https://hydoc.ir/نگرش-متفاوت-زنان-و-مردان-نسبت-به-پیامده/#respond سلام دکتر Sun, 29 Aug 2021 23:51:40 0000 رسانه سلامت و دانش Coronavisrus برنامه لیمویی به پاندمی پروفایل لیمویی پیامدهای رزیم لیمویی زنان کرونا کرونا در جهان کووید-19 لاغری لیمویی لیمویی سایت رژیم متفاوت مردان نسبت نگرش https://hydoc.ir/?p=9224

نتایج این مطالعه نشان می دهد که مردان و زنان خطر ابتلا به بیماری کووید -19 را متفاوت درک می کنند. به گزارش سلام دکتر ، متخصصان آمریکایی در مطالعه اخیر خود نشان دادند که نگرانی مردان و زنان از تاثیرات بیماری کووید -19 متفاوت است. مردان بیشتر نگران عواقب مالی این اپیدمی هستند و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نگرش متفاوت زنان و مردان نسبت به پیامدهای پاندمی کرونا

نتایج این مطالعه نشان می دهد که مردان و زنان خطر ابتلا به بیماری کووید -19 را متفاوت درک می کنند.

به گزارش سلام دکتر ، متخصصان آمریکایی در مطالعه اخیر خود نشان دادند که نگرانی مردان و زنان از تاثیرات بیماری کووید -19 متفاوت است.

مردان بیشتر نگران عواقب مالی این اپیدمی هستند و زنان بیشتر نگران پیامدهای سلامتی این بیماری هستند.

متخصصان این مطالعه یک نظرسنجی آنلاین برای ارزیابی احساسات ، رفتارها و انتظارات مربوط به جنسیت انجام دادند.

آنها می گویند: “زنان بیشتر از مردان نگران خطرات سلامتی کووید -19 هستند.” مردان نیز بیشتر از زنان از تأثیر اقتصادی این بیماری می ترسند.

به نقل از Hindustan Times ، کارشناسان آمریکایی می گویند: “یک نتیجه مهم این مطالعه این است که مردم در صورت بروز همه گیری ، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سلامتی نگران هستند.” ما می دانیم که اقدامات پیشگیرانه مانند ماسک ها در این موارد م areثر است و ما معتقدیم پیام هایی که مردم را تشویق می کند تا این اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند ، نه تنها بر پیامدها و مزایای سلامتی تأکید می کنند ، بلکه بر اساس توصیه های پزشکی نیز مزایای اقتصادی را ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد کنترل کنید ویروس تا آنجا که ممکن است و در نتیجه فعالیت اقتصادی را از سر می گیرد.

انتهای پیام

به

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نگرش متفاوت زنان و مردان نسبت به پیامدهای پاندمی کرونا

https://hydoc.ir/نگرش-متفاوت-زنان-و-مردان-نسبت-به-پیامده/feed/ 0

علت کاهش اسپرم

رروش های تقویت اسپرم

روش اول: تغییر رژیم غذایی

1- روی: ثابت شده است که روی در افزایش تعداد و کیفیت اسپرم ها نقش موثری دارد و معمولا مردان نابارور با کمبود روی مواجهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.