ترکیه از “خنثی کردن” 7 فرد مسلح در سوریه خبر داد/ آنکارا: مبارزه تا نابودی تروریسم ادامه دارد

۲,۱۷۶ بازديد

ترکیه از “خنثی کردن” 7 فرد مسلح در سوریه خبر داد/ آنکارا: مبارزه تا نابودی تروریسم ادامه دارد https://titr-news.ir/2021/07/ترکیه-از-خنثی-کردن-7-فرد-مسلح-در-سوریه-خب/ تیتر نیوز Mon, 26 Jul 2021 00:16:23 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/07/ترکیه-از-خنثی-کردن-7-فرد-مسلح-در-سوریه-خب/ وزارت دفاع ترکیه می گوید در عملیاتی به نام فرات در شمال سوریه هفت شبه نظامی را “خلع سلاح” کرده است. به گزارش تیتر نیوز ، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای گفت: “ما در برابر تروریست ها تلافی كردیم. بر اساس ارقام اولیه مواضع آنها منهدم و حداقل هفت نفر خنثی شدند. نام مشخص …

وزارت دفاع ترکیه می گوید در عملیاتی به نام فرات در شمال سوریه هفت شبه نظامی را “خلع سلاح” کرده است.

به گزارش تیتر نیوز ، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای گفت: “ما در برابر تروریست ها تلافی كردیم. بر اساس ارقام اولیه مواضع آنها منهدم و حداقل هفت نفر خنثی شدند. نام مشخص نشده است.

مقامات ترکیه از اصطلاح “بی طرف” برای افرادی که کشته یا زندانی شده اند استفاده می کنند.

این وزارتخانه گفت نیروهای ترکیه بلافاصله در واکنش به گزارش رسانه ها در منطقه الباب در استان حلب آتش گشودند.

وزارت دفاع ترکیه روز شنبه گزارش داد که در حمله کردها به خودروی زرهی خود در منطقه سپر فرات در شمال سوریه دو سرباز ترکیه کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در همین حال ، فخرالدین آلتون ، مدیر ارتباطات در دفتر ریاست جمهوری ترکیه ، عصر شنبه در توییتر در مورد این حادثه نوشت: “هیچ کس نباید شک کند که مبارزه ما ادامه خواهد داشت تا زمانی که ما تروریسم را از بین ببریم و مرزهای خود را ایمن کنیم. انجام دهید.”

فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه نیز در توئیتی نوشت که خون سربازان ترکیه هدر نخواهد رفت و تروریست ها مجازات خواهند شد.

حملات در شمال سوریه اخیراً شدت گرفته است ، آنکارا اغلب گروه های مسلح کرد را متهم می کند که تلاش می کنند بی ثبات کنند.

ترکیه در حال انجام عملیات نظامی علیه گروههای کرد در شمال سوریه است زیرا آنها بخشی از حزب کارگران کردستان هستند که آنکارا آنها را به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه بندی می کند.

انتهای پیام

سریال ترکی

بهترین سریال های ترکی (2010 تا 2021)+ لینک دانلود

خب ، بهتر است از هر کاری که انجام می دهید دست بکشید و به خواندن این مقاله بپردازید. امروز قصد داریم که بهترین و پرطرفدارترین سریال های ترکی را که در تلویزیون ترکیه پخش شده است به شما معرفی کنیم. این سریال ها در کشور های دیگر هم جزء فیلم های مشهور و پربیننده بوده است . بازیگران ترکیه ای هم که در سطح جهان شناخته شده هستند، در این سریال ها حضور داشته اند. پس با ما همراه باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.