مخالفت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به سینا

۲,۱۶۹ بازديد

مخالفت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به سینا https://titr-news.ir/2021/06/مخالفت-مصر-با-درخواست-رژیم-صهیونیستی-ب/ تیتر نیوز Wed, 23 Jun 2021 16:57:03 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/06/مخالفت-مصر-با-درخواست-رژیم-صهیونیستی-ب/ رسانه های عبری گزارش دادند که مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به سینا برای محافظت از سیاستمداران خود مخالفت کرد. به گزارش تیتر نیوز ، الجزیره به رسانه های عبری زبان گفت كه دولت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به منطقه سینای مصر برای محافظت از گردشگران خود مخالفت …

رسانه های عبری گزارش دادند که مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به سینا برای محافظت از سیاستمداران خود مخالفت کرد.

به گزارش تیتر نیوز ، الجزیره به رسانه های عبری زبان گفت كه دولت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به منطقه سینای مصر برای محافظت از گردشگران خود مخالفت كرد.

طبق گزارش رسانه ها ، رژیم صهیونیستی می خواست پرسنل امنیتی اسرائیل را در تفریحگاه های مصر در سینا به هواپیماهای اسرائیلی تحویل دهد.

یک هیئت عالی رتبه از رژیم صهیونیستی روز سه شنبه وارد شرم الشیخ شد تا با مقامات مصری در مورد از سرگیری پروازهای دو طرف گفتگو کند.

مقامات مصری به این اخبار پاسخ نداده اند و قاهره ورود هیئت صهیونیست ها را رسما تأیید نکرده است.

پروازهای رژیم صهیونیستی به صنعا مصر از سال 2015 به تأخیر افتاده است. به دلیل وضعیت امنیتی این جزیره ، و صدها گردشگر صهیونیست معمولاً به سینای مصر و شرم الشیخ سفر می کنند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.