گندم کاران از هم اکنون به فکر تامین بذر خود باشند

۲,۱۷۲ بازديد

گندم کاران از هم اکنون به فکر تامین بذر خود باشند https://titr-news.ir/2021/06/گندم-کاران-از-هم-اکنون-به-فکر-تامین-بذر/ تیتر نیوز Thu, 17 Jun 2021 16:29:35 0000 اقتصادی https://titr-news.ir/2021/06/گندم-کاران-از-هم-اکنون-به-فکر-تامین-بذر/ تیتر نیوز / کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ، خاطرنشان کرد: استان کردستان سالانه به بیش از 95 هزار تن بذر نیاز دارد و اقدامات لازم برای تهیه بذر برای کشاورزان در سال زراعی آینده انجام شده است ، برای خشکسالی بی سابقه. استانها ، تولیدکنندگان فراموش نکنید که در مورد تهیه دانه های …

تولیدکنندگان گندم از قبل در فکر اهدای بذر خود هستند

تیتر نیوز / کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ، خاطرنشان کرد: استان کردستان سالانه به بیش از 95 هزار تن بذر نیاز دارد و اقدامات لازم برای تهیه بذر برای کشاورزان در سال زراعی آینده انجام شده است ، برای خشکسالی بی سابقه. استانها ، تولیدکنندگان فراموش نکنید که در مورد تهیه دانه های خود از برنج یا سایر کشاورزان برجسته فکر کنید تا در هنگام کاشت با کمبود بذر روبرو نشویم.

محمد فرید ساپری ، که می گوید استان کردستان 95 هزار تن بذر در سال نیاز دارد ، گفت که از سال گذشته ، کلاس بذر در حدود 20 تا 15 هزار تن بود. به کشاورزان از طریق بذرهای خود مصرفی یا بذر کشاورزان.
وی با نگاهی به استراتژی تأمین بذر برای سال زراعی آینده ، افزود که عرضه رسمی بذر به 13 شرکت فرآوری در استان بالغ بر 30 هزار تن ، روش های زراعی و زراعی گندم برای کشاورزان ، که بذر بزرگ مورد نیاز را تأمین می کنند ، حدود 70 هزار تن
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که در صورت لزوم ، 5000 تن بذر ماهی از طریق مراکز بازاریابی روستایی سازمان تعاون و مراکز مطالعه بخش خصوصی و دولتی اهدا می شود.
وی گفت: با توجه به خشکسالی بی سابقه در استان ، گندم کاران مجبورند تأمین بذر خود را از غلات خود یا سایر کشاورزان پیشرو بررسی کنند تا با مشکلات کوچکی روبرو نشوند.
به گزارش تیتر نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان ، اسپاری ادامه داد: کارشناسان جهاد کشاورزی مزارع و دام های جدید را با کیفیت و پاکیزگی متناسب با استان شناسایی کرده اند که کشاورزان می توانند با کارشناسان کشاورزی کار کنند. دانه های خود را اینگونه بدهید.
وی با بیان اینکه پرداخت زیرساخت های مقرون به صرفه برای کشاورزان در سطح ملی در حال بررسی است ، خاطرنشان کرد: به کشاورزان استان زیرساخت های مقرون به صرفه در قالب کارت کشاورزان برای خرید بذر و کود تعلق می گیرد.
رئیس انجمن جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در سال زراعی جاری 36 هزار تن کارخانه مختلف تولید بذر با 13 شرکت فرآوری بذر آغاز شده است که پیش بینی می شود به دلیل خشکسالی و خشکسالی حدود 20 هزار تن باشد. کلاس بذر دیگری بگذارید.
وی گفت: بذر گونه های گیاهی جدید در حال بهره برداری از جمله کنترل علف های هرز ، تغذیه کود خیابانی ، کاشت برگ ، کنترل سن مادر و پوره در منطقه شناسایی شده است ، روش معرفی ، فرآوری و توزیع. در نظر گرفته شده است.
ساپری با اشاره به اینکه برای جذب و توزیع 10 هزار تن بذر جدید به بیش از 60 میلیارد دلار انتقال پول نیاز است ، افزود: اهدای این میزان درآمد به یک مشکل عمده در اهدای بذر بیشتر تبدیل شده است. بذر مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری لازم انجام می شود باید در ساعات باقیمانده ساخته شود.
در پایان ، وی یادآور شد که علاوه بر بذرهای گواهی شده و بذرهای اساسی ، کشاورزان باید تهیه بذر خودکفا از سایر محصولات یا کشاورزان را نیز در نظر بگیرند.
انتهای پیام

۱۰ استراتژی ساده برای پاکسازی ذهن و داشتن فکر آزاد

جریان مداوم خبرهای منفی در مورد شیوع ویروس کرونای چین باعث شده است که ذهن همه آشفته شود. در نتیجه احساس استرس و نا امنی برای همه به وجود می‌ آید. اضطراب کاملاً قابل درک است و باعث می شود که افراد احساس امنیت خود را از دست بدهند.

دور کردن ذهن از این افکار و احساسات نیز کار بسیار سختی می باشد اما می‌ توانیم از این اضطراب برای ارتقای عادت هایی در خودمان استفاده کنیم که می‌ تواند سلامت ذهن ما را تضمین کند. بنابراین هر موقع که از این افکار به سر شما زد، سعی کنید که یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید تا ذهن شما پاکسازی شود.

1-حواس خودتان را پرت کنید

زمانی که احساس می کنید که نمی‌ توانید به افکار خود تسلط داشته باشید؛ وقت آن است که در مورد چیز دیگری فکر کنید. به یاد داشته باشید که باید از راه هایی ذهن خود را منحرف کنید.

نورولوژیست ها به این که ذهن چگونه از عدم توجه به تغییر تقارن امواج‌ مغزی بین نواحی مختلف در مغز می‌ رسد، مطالعات زیادی انجام دادند.

منبع مقاله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.