۳۳ برنامه در شبکه‌های استانی همزمان با روز انتخابات

۲,۱۳۴ بازديد

۳۳ برنامه در شبکه‌های استانی همزمان با روز انتخابات https://titr-news.ir/2021/06/۳۳-برنامه-در-شبکه‌های-استانی-همزمان-ب/ تیتر نیوز Wed, 16 Jun 2021 16:43:10 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/06/۳۳-برنامه-در-شبکه‌های-استانی-همزمان-ب/ از روز انتخابات ، 33 برنامه تلویزیونی در 33 مرکز استان پخش شده است. به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما ، به نقل از آیسنا ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اصطلاحات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ده ها شبکه تلویزیونی ضبط و پخش می شود. …

از روز انتخابات ، 33 برنامه تلویزیونی در 33 مرکز استان پخش شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما ، به نقل از آیسنا ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اصطلاحات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ده ها شبکه تلویزیونی ضبط و پخش می شود. کانال ها و امواج رادیویی استانی.

بر این اساس ، در استان برنامه های تلویزیونی TV 33 در مراکز استان ها ارائه شده است. فردا در آبادان ، بورا ایران و یاشا ایران در آذربایجان شرقی و غربی ، حماسه گونو در مرکز اردبیل ، انتخابات ما در استانهای اصفهان و البرز ایران دوباره ، در الهام و در دریا در بوشهر.

مراکز چارمحال و بختیاری ، خراسان رضوی ، جنوب و شمال نیز برنامه هایی را در تاریخ 19 ژوئن همزمان با سقف افتخار برای ایران ، انتخاب مردم و کشور من پخش می کنند.

قسمت حضور و غرور خوزستان در خلیج فارس و مراکز خوزستان و برنامه انتخابات در مرکز زنجان پخش می شود.

قرار است ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی در استان های سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین و قام روز جمعه به ترتیب در کردستان ، کرمان و در کرمانشاه برنامه هایی را در گچین ، خوشحال ایران ، برگ زرین و حضور جعلی پخش کنند.

صدا و سیمای کهگالیا و بایر احمد مرکز برنامه ای را برای ایران ساخته اند و شاهد موجی از همدردی در کیش خواهیم بود.
انگشت نگاری و شما تیترهای برنامه 28 خرداد در مراکز گورستان و گیلان را از دور دارید و با همان تمرکز برنامه ای در مرکز لرستان پخش می شود.

در مراکز مازندران ، ماركزی ، محب آباد ، همدان و یزد نیز برنامه هایی با عناوین ملی ، برای سرزمین من ، مهندسی هارمن ، ملل ایران و عظمت ابدی پخش می شود.

تماس مستقیم با مراکز رأی دهی در شهرهای مختلف بخش مهمی از این برنامه است ، بنابراین 6 شعبه در مرکز گلستان ، هشت شعبه در مرکز گیلان ، چهار شعبه در سیستان و بلوچستان ، شعبه هایی در خراسان جنوبی وجود دارد. چهارمحال و بختیار از چهار شاخه ، شاخه از شعب در بوشهر ، شاخه از شعبه در مازندران ، شاخه از شاخه در کرمانشاه ، از هفت شعبه در کهگالیا و بویراحمد ، چهار شاخه در آبادان و شش شعبه در استان مرکزی ، هفت شعبه در البرز ، اردبیل و لرستان و چهار شعبه در مهاباد به ترتیب. در مرکز ، هفت شعبه در خلیج فارس و پنج شعبه در زنجان ، 9 شعبه در اصفهان و 14 شعبه در آذربایجان شرقی ، 15 شعبه در ایلام و 15 و 8 شعبه در وجود دارد. خوزستان و قزوین به ترتیب. در آذربایجان غربی ، سمنان و همدان از هشت و هفت شاخه ، 14 در ایران و 14 شاخه در کردستان هستند. از 14 شعبه و سرانجام از یک شعبه به کش ، شاهد پخش زنده و گفتگو با مردم خواهیم بود.

آوای استان ها نیز برنامه های متنوعی را برای 28 خرداد ارائه داده اند و با 560 ساعت برنامه زنده در ساختار مختلط ، جشن انتخابات را جشن می گیرند و حضور مردم را برای 40 نفر توضیح می دهند.

تولید و برنامه ریزی در اداره کل صداهای استان در حوالی آخرین انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا بین خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 31 آگوست سال گذشته و پنج روز پس از انتخابات ، رادیو استان آغاز شد ، این طرح آغاز شد . در این بخش مشغول هستند

برنامه های ویژه متنوعی در تاریخ 28 خرداد از این شبکه ها پخش می شود ، عناوین اصلی آن صدای ایران ، انتخاب سیسی ، ایران 1400 ، یاشا ایرانی ، عامل وجود ، راه افتخار ، ایران ما ، من قدرت ما. ، نوبت من ، انتخاب با شما ، آنلاین همبستگی ، زمان مردم ، اثر انگشت ، فصل همدردی ، هنر انتخاب ، انتخاب ما ، فرصت برای همه و برگ غرور ، که جمعه 7 شروع می شود تا 7 و 24 ادامه دارد.

همچنین عکسهای یادبود و شرکت در انتخابات در رادیوهای مراکز نمایش داده می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.