خرید ۲ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی هلال احمر/ورود این محموله به کشور؛ بزودی

۲,۱۵۹ بازديد

خرید ۲ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی هلال احمر/ورود این محموله به کشور؛ بزودی https://titr-news.ir/2021/06/خرید-۲-میلیون-دُز-واکسن-کرونا-از-سوی-هلا/ تیتر نیوز Tue, 15 Jun 2021 18:44:50 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/06/خرید-۲-میلیون-دُز-واکسن-کرونا-از-سوی-هلا/ سخنگوی هلال احمر از رسیدن دو میلیون دوز واکسن کرونا در روزهای آینده خبر داد. محمد حسن قیوسی مقدم در مصاحبه با تیتر نیوز وی گفت: از زمان صدور مجوز واردات واکسن کرونا به هلال احمر از اواسط آوریل سال جاری ، 2.5 میلیون واکسن دیگر توسط این جمعیت وارد شده است. وی با بیان …

سخنگوی هلال احمر از رسیدن دو میلیون دوز واکسن کرونا در روزهای آینده خبر داد.

محمد حسن قیوسی مقدم در مصاحبه با تیتر نیوز وی گفت: از زمان صدور مجوز واردات واکسن کرونا به هلال احمر از اواسط آوریل سال جاری ، 2.5 میلیون واکسن دیگر توسط این جمعیت وارد شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خرید واکسن کرونا را از منابع تأیید شده ادامه می دهد ، افزود: پس از مداخله ، دو میلیون دوز واکسن کرونا همانطور که قول داده ایم وارد کشور می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه مقادیر واکسن قبلاً تزریق شده است ، گفت: این دستگاه خیلی زود و طی چند روز آینده وارد کشور می شود.

وی گفت: “هلال احمر با هماهنگی وزارت بهداشت و آژانس ملی مبارزه با کرونا ، واردات واکسن به کشور را پیگیری می کند.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.