خانه اختصاصی ووشو در قزوین افتتاح شد

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

خانه اختصاصی ووشو در قزوین افتتاح شد

۲,۱۹۴ بازديد

خانه اختصاصی ووشو در قزوین افتتاح شد https://titr-news.ir/2021/03/خانه-اختصاصی-ووشو-در-قزوین-افتتاح-شد/ تیتر نیوز Sun, 14 Mar 2021 14:00:00 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/03/خانه-اختصاصی-ووشو-در-قزوین-افتتاح-شد/ به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از قزوین؛ روز یکشنبه ، امیر صدیقی ، رئیس فدراسیون ووشو ، عباسعلی مقدم ، مدیر ورزش و جوانان استان ، مایکل سلیمانی ، مدیر هیئت ووشو ، یک خانه ویژه برای ورزش های ووشو و رزمی افتتاح کردند. در سالن تخت قزوین. بیش از 500 میلیون تومان برای تجهیز …

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از قزوین؛ روز یکشنبه ، امیر صدیقی ، رئیس فدراسیون ووشو ، عباسعلی مقدم ، مدیر ورزش و جوانان استان ، مایکل سلیمانی ، مدیر هیئت ووشو ، یک خانه ویژه برای ورزش های ووشو و رزمی افتتاح کردند. در سالن تخت قزوین.

بیش از 500 میلیون تومان برای تجهیز این سالن به حصیرهای تاتامی و حلقه مخصوص جنگ هزینه شده است.

علی مقدم 2

عباسعلی مقدم ، مدیر ورزش و جوانان استان ، در مراسم افتتاح مقبره ووشو در قزوین ، به تیتر نیوز گفت: “ووشو یکی از محبوب ترین ، اولویت ترین و برنامه های آموزش ستاره در استان است. پایگاه های خود را در استان بسازید برای تقویت این رشته. “

وی گفت: “یک سالن ویژه رزمی در مناطق مختلف استان راه اندازی شده است و ما با کمک شهرداری الوند یک سکوی استنت مانند برای این شهر در قزوین در نظر گرفته ایم.” برای ساخت سالن تخصصی ووشو در الوند. “

اداره ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت موجود ورزش در استان ، نیاز به ساخت سالن ویژه برای آموزش مداوم ورزشکاران و کمک به ساخت تیم های واجد شرایط به شدت احساس شده و امروز شایسته این هستیم که “برای تهیه سالن و خانه مناسب برای رزمندگان قزوین.”

حلقه.

علی مقدم گفت: در حال حاضر طرح و سكوی ویژه ووشو و حلقه جنگی در سالن هیئت قزوین راه اندازی شده است كه نیازهای استان را برآورده می كند و بدون تردید این جو مناسب ورزشی در بهبود کیفیت. “آموزش مداوم.

مدیر ورزش و جوانان استان قزوین گفت: “خوشبختانه در استان قزوین رقبایی در زمینه ورزش و ووشو داریم که می توانند بگویند و امیدواریم این سالن در کنار ورزشکاران نیز موفقیت بیشتری کسب کند.” آی تی. “

وی در مورد هزینه تجهیز خانه ووشوی قزوین گفت: 500 میلیون تومان برای تجهیز سالن و حلقه های رزمی و حصیرهای تاتامی هزینه شده است.

علی مقدم افزود: در حال حاضر حدود 1400 ورزشكار منظم سازمان یافته در رشته های رزمی و رشته های ووشو داریم كه در سال گذشته به دلیل گسترش گوشتخواران و آموزش و ممنوعیت ها از این تعداد كاسته شده است.

وی گفت: “ما امیدواریم كه سال آینده با بررسی پروتكل های بهداشتی برای ورزش های ورزشی ، به ویژه ووشو ، زمینه فعالیت های بیشتر در استان قزاقستان فراهم شود.”

مونتاژ.

علی مقدم درباره نشست سالانه هیئت ووشوی استان نیز گفت: در جلسه سالانه که امروز یکشنبه برگزار شد ، فعالیت های 98 و 99 سال و تقویم 1400 تصویب شد و مسابقات شهر نیز برنامه ریزی شد. .

وی افزود: قزوین از زیرساخت های ورزشی خوبی برخوردار است ، بنابراین از رئیس فدراسیون خواستیم استان را در میزبانی مسابقات ملی رزمی قرار دهد.

علی مقدم توضیح داد: “هیئت ووشو اولویت بندی شده است و ما مصمم هستیم که چند ورزشکار را برای مسابقات آسیایی ، مسابقات نوجوانان و جوانان آماده کنیم تا در کاروان های ورزشی مهم موثر باشند.”

جشن R.A.

از ورزشکاران ووشو و قضات استان تقدیر شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.