۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند

۲,۱۹۸ بازديد

۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند https://hydoc.ir/۵-توصیه-غذایی-برای-افرادی-که-دورکاری-می/ https://hydoc.ir/۵-توصیه-غذایی-برای-افرادی-که-دورکاری-می/#respond سلام دکتر Fri, 05 Mar 2021 19:39:06 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/۵-توصیه-غذایی-برای-افرادی-که-دورکاری-می/

به گزارش شفاف ، امروز ، به دلیل همه گیری کرونا ، تعداد زیادی از مردم از خانه کار می کنند و از راه دور کار می کنند. بنابراین ، متخصصان تأکید می کنند که یک رژیم غذایی متعادل و سالم در این دوره ضروری است. محققان کلمبیایی پنج توصیه غذایی را برای افراد در …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند

به گزارش شفاف ، امروز ، به دلیل همه گیری کرونا ، تعداد زیادی از مردم از خانه کار می کنند و از راه دور کار می کنند. بنابراین ، متخصصان تأکید می کنند که یک رژیم غذایی متعادل و سالم در این دوره ضروری است.

محققان کلمبیایی پنج توصیه غذایی را برای افراد در این منطقه توصیه کرده اند که شامل موارد زیر است:

1. زمان مشخصی را برای خوردن وعده های غذایی خود تعیین کنید و به آنها پایبند باشید. در اواسط صبح و بعد از ظهر ، می توانید از وعده های غذایی سبک از جمله میوه و سبزیجات نیز لذت ببرید.

2- اولویت دادن در وعده های غذایی به میوه ها و سبزیجات ، زیرا این گروه غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که می تواند نیازهای بدن شما را در این زمینه تأمین کند. از آنجا که فعالیت بدنی شما کاهش یافته است ، بهتر است میوه هایی مانند سیب را با پوست بخورید تا فیبر کافی برای بدن خود دریافت کنید. با این حال ، نباید شستشوی مناسب میوه ها را فراموش کنید.

3- برای جلوگیری از چاقی حتما قبل از خوردن به این سوال پاسخ دهید: چرا غذا می خورم؟ آیا به دلیل گرسنگی غذا می خورید یا ریشه در مصرف غذای شما اضطراب دارد (یک عامل روانی)؟ اگر علت اضطراب شما اضطراب است ، از غذا خوردن پرهیز کنید و به جای آن برخی از فعالیت های آرامش بخش و لذت بخش را انجام دهید.

4- آب کافی بنوشید. نوشیدن 6 تا 8 لیوان آب در روز توصیه ای است که همه متخصصان به مردم می دهند. سعی کنید در زمان کار خود آب صرفه جویی کنید و هر از چند گاهی با جرعه جرعه ای بنوشید.

5- سعی کنید برای شام غذاهای سبک بخورید. همچنین ، حداقل دو ساعت قبل از خواب غذا بخورید و از خوردن و خوابیدن بلافاصله خودداری کنید.

5 توصیه تغذیه ای برای افرادی که از راه دور کار می کنند

علاوه بر توصیه های فوق ، به دلیل همه گیری کرونا ، بهتر است توجه ویژه ای به تقویت سیستم ایمنی بدن خود داشته باشید. برای این کار ، مصرف چربی ، نمک ، شکر و به طور کلی غذاهای فرآوری شده را کاهش دهید.

در عوض ، حبوبات ، سبزیجات ، میوه ها ، دانه ها ، مغزها ، لبنیات (به خصوص لبنیات کم چرب) و گوشت ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود ، غذاهای بیشتری حاوی سلنیوم ، کلسیم ، روی ، آهن و ویتامین های A ، B12 ، B6 ، C ، D و E مصرف کنید.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند

https://hydoc.ir/۵-توصیه-غذایی-برای-افرادی-که-دورکاری-می/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.