نگرانی از شعله‌های سرکش کرونای جهش یافته/این ویروس بشدت بیمار را به سمت مرگ و میر می کشاند

۲,۱۹۵ بازديد

نگرانی از شعله‌های سرکش کرونای جهش یافته/این ویروس بشدت بیمار را به سمت مرگ و میر می کشاند https://hydoc.ir/نگرانی-از-شعله‌های-سرکش-کرونای-جهش-یا/ https://hydoc.ir/نگرانی-از-شعله‌های-سرکش-کرونای-جهش-یا/#respond سلام دکتر Fri, 26 Feb 2021 12:05:12 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/نگرانی-از-شعله‌های-سرکش-کرونای-جهش-یا/

وزیر بهداشت گفت: “امروز ما به دیدار تعدادی از بزرگان و مراجع قم آمدیم و در روزهای شیوع اپیدمی کرونا بیشترین میزان دلسوزی و حمایت را از طرف جامعه روحانیون شیعه محترم داشتیم ، توسط مقام معظم رهبری. خواه با رعایت پروتکل ، شواهدی برای مردم وجود داشته است. “برای پیروی از دستورالعمل ها و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نگرانی از شعله‌های سرکش کرونای جهش یافته/این ویروس بشدت بیمار را به سمت مرگ و میر می کشاند

وزیر بهداشت گفت: “امروز ما به دیدار تعدادی از بزرگان و مراجع قم آمدیم و در روزهای شیوع اپیدمی کرونا بیشترین میزان دلسوزی و حمایت را از طرف جامعه روحانیون شیعه محترم داشتیم ، توسط مقام معظم رهبری. خواه با رعایت پروتکل ، شواهدی برای مردم وجود داشته است. “برای پیروی از دستورالعمل ها و حمایت از کادر بهداشتی و درمانی.

به گزارش سلام دکتر ، دکتر سعید نمکی در حاشیه دیدار با آیت الله سعیدی ، حامی تاج و تخت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام جمعه قم گفت: خوشبختانه همکاران ما در سراسر کشور تبحر دارند در مدیریت و کنترل بیماری کووید 19 علیرغم ویروس جهش یافته انگلیس مواردی از آن در قم گزارش شده است و همکاران ما رصدخانه های خانه به خانه دارند و تعداد بررسی ها به سرعت در حال افزایش است و در سراسر کشور 100000 آزمایش در روز انجام می دهیم ، در حالی که این تعداد در ماه های اخیر بین 10 تا 12 هزار است. این یک آزمایش بود.

وی افزود: خوشبختانه تشخیص بسیار گسترده و تقویت شده است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این موج را مدیریت و خنثی کنیم. در مورد واکسیناسیون ، ما دیروز ، همزمان با روز پدر ، به آسایشگاه کهریزک رسیدیم ، جایی که به طور نمادین واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر سالمندان را به همراه کادر بهداشتی و درمانی آغاز کردیم.

وزیر بهداشت اظهار داشت ، “ما همچنان واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر با واکسن های وارداتی را ادامه می دهیم و با کمک همکارانمان به عنوان خبر بسیار خوب ، پیشرفت آنقدر مهم است که در بهار سال آینده ، علاوه بر کارخانه واکسن ، ما صادرکننده واکسن خواهیم بود. این کشور در حال حاضر در داروها ، ماسک ها و ونتیلاتورها خودکفا خواهد شد. “و تجهیزات مورد نیاز و حتی صادرات.

نمکی اظهار داشت: آنچه ما را نگران کرده این است که این بیماری به ویروس سرکش تبدیل شده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری و احترام بیشتر مردم و مسئولان ، آن را در همان مدلی مدیریت کنیم که در امواج قبلی نیز توانستیم آن را مدیریت کنیم. .

وی همچنین در مصاحبه با آیت الله سعیدی گفت: “خدا را شکر می کنیم که پس از یک سال مبارزه بی وقفه و مستمر ، موفقیت های ارزنده ای در کشور به دست آوردیم ، در حالی که انگلیس یکی از قوی ترین زیرساخت های بهداشتی در جهان را دارد ، بخش ” از این نظر ، شش ماه پیش تا 22 میلیارد ین و در ایالات متحده 111 میلیارد دلار ، در حالی که ما هنوز 60 تا 70 درصد حداکثر میلیارد دلاری را که رهبر معظم انقلاب تاکنون تصویب کرده اند ، بدست می آوریم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مجازات ها و فشارهای ناعادلانه به ما تحمیل شد اما با عنایت ، حمایت ، مراقبت و راهنمایی مقام معظم رهبری و همکاری اقشار مختلف جامعه به ویژه روحانیت محترم شیعه با وزارت بهداشت. ” ما توانستیم موفقیت بزرگی کسب کنیم. وی افزود: “ما دیدیم كه رهبر معظم انقلاب در حسینیه تنها نشسته اند تا به همه پیغام دهند كه پیروی از قوانین ضروری است و همه باید اطاعت كنند.

نمکی افزود: “علی رغم همه فشارها ، ایران در یک نقطه افتخار ایستاده است.” دکتر المندری ، مدیرکل دفتر WHO در مدیترانه شرقی ، که هفته گذشته به ایران سفر کرد ، اذعان کرد که دستاوردهای ایران شگفت انگیز بوده و ایران نشان داده است که می تواند الگویی برای مدیریت COVID-19 باشد ، نه در منطقه سطح اما در سطح جهانی. .

وی خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی برای ایران است که ظرف مدت 60 روز از واردات ماسک ، اسلحه و پروانه به یک تولید کننده و سپس یک صادر کننده ، و در اوج تحریم ها طی 60 روز ، تعداد مرگ های بیمار به حدود 500 نفر. دو عدد و این با روشهای معاملاتی مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس انجام شد.

به گفته ویبدا ، وزیر بهداشت در پایان اظهار داشت: امروز به ویروس جهش یافته آلوده شدیم و این ویروس در سراسر کشور شیوع یافته است و روز گذشته گزارشاتی در مورد این ویروس در قم دریافت کردیم. ویروس حدود 10 تا 12 برابر بیشتر از ویروس قبلی است و مدت زمان انتقال بیمار به بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه به جای 7 تا 10 روز 72 ساعت است و به طور قابل توجهی منجر به مرگ و بیشتر می شود جوانان از کدام.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نگرانی از شعله‌های سرکش کرونای جهش یافته/این ویروس بشدت بیمار را به سمت مرگ و میر می کشاند

https://hydoc.ir/نگرانی-از-شعله‌های-سرکش-کرونای-جهش-یا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.