ثبت نام ۶۲ هزار زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن

۲,۰۴۰ بازديد

ثبت نام ۶۲ هزار زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن https://titr-news.ir/2021/01/ثبت-نام-۶۲-هزار-زن-سرپرست-خانوار-در-طرح/ تیتر نیوز Sat, 16 Jan 2021 12:38:12 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/ثبت-نام-۶۲-هزار-زن-سرپرست-خانوار-در-طرح/ به گزارش شبکه خبری به گفته ابراهیم سید غفار ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در حاشیه جلسه شورای مسکن در سمنان ، شرایط شرکت در برنامه ملی مسکن بازنشستگان و بازنشستگان از جامعه کارگری ثبت شده وی افزود: دولت در برنامه اقدام ملی مسکن برای کمک به جوامع هدفمند ، جوامع …

به گزارش شبکه خبری

به گفته ابراهیم سید غفار ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در حاشیه جلسه شورای مسکن در سمنان ، شرایط شرکت در برنامه ملی مسکن بازنشستگان و بازنشستگان از جامعه کارگری ثبت شده

وی افزود: دولت در برنامه اقدام ملی مسکن برای کمک به جوامع هدفمند ، جوامع کارگری ، بازنشستگان ، بازنشستگان ، زنان شاغل و تصمیم گیری در سه تا سه کشور تسهیلات و مساعدت کرده است. به طوری که این گروه در پرداخت هزینه با مشکل روبرو می شوند. ” انجام ندهید.

معاون وزیر امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: “برنامه های پشتیبانی از پرداخت کنندگان کمک های اولیه برای مسکن در برنامه اقدام ملی مسکن به زودی اعلام می شود.

وی گفت که تعداد زنان کارگر خانگی 95 نفر و حدود 21 هزار و 2424 نفر است. زنان در تصمیمات اول تا سوم سرپرست خانواده هستند و به این بخش از جامعه کمک می کنند. است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای جامعه کارگری ، بازنشستگی و بازنشستگی کشور در چارچوب برنامه اقدام ملی مسکن هدف گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 850 هزار ثبت کننده واجد شرایط در طرح ملی مسکن از طبقه کارگر ، بازنشسته و بازنشسته ، 175 هزار در مرحله ثبت نام ، پرداخت اولیه و تکمیل موجودیت بودند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: جامعه کارگری ، مستمری ها و مستمری های کشور معرفی شده در روند ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن تا پایان دی ماه سال جاری اولین پرداخت را دریافت می کنند. واجد شرایط هستند

بازنشستگان و کارگران تسهیلات مصالح ساختمانی دریافت می کنند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز در سفر به استان سمنان گفت: این وزارتخانه تسهیلاتی برای خرید مصالح ساختمانی برای بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته است.

سید غفار گفت: “وزارتخانه های تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شرکت هایی دارند که در تولید سیمان و فولاد مشارکت دارند و بیشتر ساختمانها به این دو تجهیزات احتیاج دارند.” در یک تفاهم نامه همکاری ، این مصالح ساختمانی ارائه شده است.

وی افزود: به همین منظور ، بانک توسعه تعاون در این پروژه و در تأمین 7500 میلیارد تا 1 میلیارد تومان اعتبار باقیمانده به گروه های هدف باقی مانده وزارتخانه مشارکت خواهد کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای این مدل هزینه مسکن این افراد به دو درصد کاهش می یابد.

وی امیدوار است که موارد بیشتری در کاشی ، سرامیک ، در و پنجره های UPVC به لیست مصالح ساختمانی با امکانات اضافه شود.

سید غفار افزود: تعاونی هایی که در ساخت خانه های کارگری فعالیت می کنند مشکلی در دریافت این امکانات ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.