چرا محتوای ویدئویی سریع آینده نگرانه خوانده می شود

۲,۱۹۸ بازديد

چرا محتوای ویدئویی سریع آینده نگرانه خوانده می شود https://ijmarket.com/blog/چرا-محتوای-ویدئویی-سریع-آینده-نگرانه-خ/ https://ijmarket.com/blog/چرا-محتوای-ویدئویی-سریع-آینده-نگرانه-خ/#respond ایجی مارکت Fri, 06 Nov 2020 22:09:27 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/چرا-محتوای-ویدئویی-سریع-آینده-نگرانه-خ/

چشم انداز دیجیتال همچنان به طور چشمگیری تکامل می یابد و باعث می شود آژانس ها و شرکت ها به دنبال راه های بهتری برای جذب مشتری بالقوه و تبلیغ مارک ها به موثرترین و نوآورانه ترین روش باشند. به نظر می رسد ظهور محتوای ویدئویی در مرکز توجه قرار گرفته است ، زیرا فن …

منبع :
چرا محتوای ویدئویی سریع آینده نگرانه خوانده می شود

چشم انداز دیجیتال همچنان به طور چشمگیری تکامل می یابد و باعث می شود آژانس ها و شرکت ها به دنبال راه های بهتری برای جذب مشتری بالقوه و تبلیغ مارک ها به موثرترین و نوآورانه ترین روش باشند.

به نظر می رسد ظهور محتوای ویدئویی در مرکز توجه قرار گرفته است ، زیرا فن آوری های جدید تمایل دارند بیشتر و بیشتر از بازار فیلم لذت ببرند. در این سالها بدون شک رشد بیشتری در استفاده از شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Pinerest ، Instagram ، Snapchat و Tumblr مشاهده شده است.

نه اینکه بگوییم بازاریابی ویدیویی چیز جدیدی است. سالهاست که وجود دارد. با این حال ، اکنون شاهد ظهور قدرت فزاینده ای هستیم که بازاریابی ویدئویی حمل می کند و ارزش محتوای بصری و همچنین چگونگی تبدیل شدن آن به یک ویژگی مهم در تقریباً هر کانال رسانه ای.

طبق تحقیقات HubSpot ، 54٪ از مصرف کنندگان در مقایسه با خبرنامه های ایمیل یا محتوای مبتنی بر تصویر اجتماعی ، مایل به دیدن فیلم از مارک های مورد حمایت خود هستند. به عنوان یکی از سریع ترین و خطرناک ترین ابزارهای بازاریابی ، بازاریابی ویدئویی یکی از مواردی است که امروز هر بازاریاب باید از آن استفاده کند.

این دلیل است

بازاریابی ویدئویی این قدرت را دارد که خاطرات دهان پر از آب را روشن کند

HubSpot فاش کرد که محتوای ویدئویی در مقایسه با متن و تصاویر بی نظیرترین است ، اظهار داشت که 80٪ از مشتریان می توانند ویدیویی را که یک ماه پیش دیده اند به خاطر بسپارند.

این ویدئو داستان ، شخصیت و محصول مارک ها را با استفاده از سرعت صوتی و تصویری با سرعتی بیشتر از کلمات توضیح می دهد. به دلیل استفاده از محتوای دیداری و شنیداری ، یادآوری آن برای کاربران آسان تر از محتوای متنی است.

جذب محتوا به ویژه در میان بیش از حد محتوا ضروری است. بنابراین ، بسیار مهم است که بازاریاب ها فیلم هایی با خلاقیت و به یاد ماندنی تر و در عین حال انتقال استراتژی برند ، ایجاد کنند. وقتی کاربران فیلم شما را به یاد می آورند ، مارک تجاری شما را نیز به خاطر می آورند.

سئو وب سایت را ارتقا دهید.

HubSpot گزارش می دهد که 80٪ بازاریابانی که از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنند گفتند که ویدیو مدت زمان ماندن مشتریان در وب سایت هایشان را افزایش می دهد. محتوای مرتبط با بازاریابی ویدئویی می تواند با هدایت افراد به صفحه اصلی شما ، به طور قابل توجهی SEO سایت شما را بهبود بخشد. ویدئو همچنین قدرت تأثیرگذاری در تصمیمات خرید مصرف کنندگان را دارد. عادت های مصرف کننده به اینترنت منتقل شده است. اکنون بسیاری از افراد به صورت آنلاین خرید می کنند.

به راحتی می توان از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت

وقتی کاربران فیلم های شما را به اشتراک می گذارند ، به گسترش دسترسی شما به صورت آنلاین کمک می کند. معمول است که مردم فیلم هایی را که از تماشای آنها لذت می برند با دوستان ، خانواده ، همکاران و غیره به اشتراک بگذارند.

آنچه در مورد محتوای ویدئویی جالب تر است ، مناسب بودن آن برای مصرف در همه دستگاه ها از کامپیوترهای رومیزی تا تلفن های همراه است که استفاده از آن را آسان کرده و به راحتی در دسترس است. طبق دیود دیجیتال ، 60٪ بینندگان قبل از انتشار اسکریپت ، یک پست ویدیویی را به اشتراک می گذارند. پست های ویدئویی عالی معمولاً بیشتر از محتوای متنی در بیشتر شبکه های اجتماعی پخش می شوند.

هر بازاریابی باید شروع به اجرای استراتژی های بازاریابی ویدیویی برای تجارت خود کند. بازاریابی ویدئویی انقلابی است که اکنون راه را برای بازاریابی آینده هموار می کند.

مردم همیشه در سفر هستند و تنها راه جلب توجه آنها ایجاد فیلم های تعاملی است که بتواند توجه آنها را به خود جلب کند و آنها را به محصول یا خدمتی که می فروشید ترغیب کند.

تنها راهی که بازاریابان می توانند مرتبط بمانند و با فضای همیشه در حال تغییر مطابقت داشته باشند این است که آنها روی جدیدترین شکل محتوا سرمایه گذاری کنند و آن بازاریابی ویدئویی است. تصاویر ، نمودارها ، الگوهای رفتاری ، تصاویر و فیلم ها فقط چند شکل از محتوای تصویری هستند که تأثیر زیادی در نحوه مصرف افراد دارند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

منبع :
چرا محتوای ویدئویی سریع آینده نگرانه خوانده می شود

https://ijmarket.com/blog/چرا-محتوای-ویدئویی-سریع-آینده-نگرانه-خ/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.